InsERT S.A.

InsERT uruchamia Call Center

Wrocław, 5 września 2002 roku -- W połowie sierpnia 2002 roku wrocławski producent oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw, InsERT , uruchomił nowoczesny system telefonicznej obsługi klienta i pomocy technicznej. Bazuje on na rozwiązaniach technicznych dostarczonych przez Alcatel oraz na autorskim systemie CRM stworzonym przez zespół Insertu. Dzięki wdrożeniu nowego systemu skróci się czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta a zarządzanie napływającymi zapytaniami będzie skuteczniejsze i szybsze. Jest to szczególnie ważne ze względu na stale rosnącą liczbę sprzedanych przez InsERT licencji - w sierpniu 2002 r. było ich już ponad 160 tysięcy.

Do dyspozycji wszystkich, którzy zdecydują się na płatną pomoc techniczną, będą specjalne, wydzielone linie telefoniczne i odrębny, specjalnie przeszkolony zespół konsultantów. Użytkownicy, którzy zdecydują się na ten rodzaj pomocy technicznej, mają również możliwość korzystania z internetowej Bazy Wiedzy, pozwalającej na rozwiązanie wielu problemów bez konieczności kontaktowania się z konsultantem, uzyskują możliwość przesyłania drogą internetową propozycji i sugestii związanych z użytkowaniem programów (jest to najszybszy i najlepszy sposób na to, by uwagi użytkowników trafiały bezpośrednio do twórców programów) a także otrzymują roczny abonament na wysyłki ulepszeń używanego przez nich programu.

Dostęp do nowej usługi zapewnia program Konsultant, który umożliwia zarządzanie aktywnymi abonamentami dla poszczególnych programów, daje dostęp do Internetowej Bazy Wiedzy, przechowuje informacje potrzebne do kontaktowania się z pomocą techniczną (numery telefonów, numer licencji, numer identyfikacyjny użytkownika), a także daje możliwość przesyłania drogą internetową sugestii i propozycji dotyczących programów. Na razie usługa obejmuje tylko Rewizora 3, ale stopniowo będzie dostępna dla wszystkich programów. Usługa płatnej pomocy technicznej sprzedawana będzie na zasadzie rocznych licencji; roczny abonament dla Rewizora 3 kosztować będzie 500 zł + VAT.

Tradycyjna bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna dla użytkowników wszystkich programów nadal funkcjonować będzie pod numerem telefonu (071) 78-76-123.


InsERT Sp. z o.o. jest twórcą i producentem oprogramowania dla małych i średnich firm. Firma powstała we Wrocławiu w maju 1992 roku. W Polsce od kilku lat jest liderem pod względem sprzedanych licencji na rynku oprogramowania w swojej branży. Strategia Insertu polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, że mogą spełnić wymagania bardzo różnych odbiorców.

Zapraszamy do odwiedzenia strony WWW InsERT Sp. z o.o. pod adresem:

https://www.insert.com.pl/

Tel. 71-78-76-100 i 71-78-76-110

Kontakt dla mediów

press [at] insert.com.pl [user] Marek Szklarz
Specjalista ds. PR i marketingu
tel. 71-78-76-107
press [at] insert.com.pl

InsERT S.A.
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
tel. 71-78-76-196
faks 71-78-76-111

Rejestracja dla mediów

Wypełnij formularz »