InsERT S.A.

Premiera linii InsERT GT

Wrocław, 15 października 2003 roku -- Wrocławski producent oprogramowania, firma InsERT, na podstawie wieloletnich doświadczeń (blisko 200 tysięcy sprzedanych licencji), wprowadził na rynek nową linię oprogramowania InsERT GT. Jest to zintegrowany pakiet programów ściśle współpracujących ze sobą i działających na wspólnej bazie danych, przeznaczony do zarządzania małą i średnią firmą. Producent wprowadził liczne ułatwienia, podpowiedzi oraz pomocne mechanizmy interfejsu użytkownika. Wielką wagę przyłożono do niezawodności systemu i wygody użytkownika. Zastosowane w InsERT GT rozwiązania techniczne i interfejsowe sprawiają, że praca przebiega płynnie i bez problemów.

W skład InsERT GT wchodzi system sprzedaży Subiekt GT oraz system obsługi księgi przychodów i rozchodów oraz podatku zryczałtowanego Rachmistrz GT.

Subiekt GT jest propozycją dla sklepów, hurtowni, magazynów oraz działów handlowych małych i średnich firm. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.

Do najważniejszych cech Subiekta GT należą:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży w tym ceny walutowe);
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
  • obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
  • pełna integracja z komputerową księgą przychodów rozchodów Rachmistrz GT.

Cena programu wynosi 600 zł + VAT (licencja na trzy stanowiska).

Rachmistrz GT to program przeznaczony do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów. To niezwykle przydatne i przyjazne narzędzie dla księgowych małych i średnich firm oraz biur rachunkowych. Rachmistrz GT umożliwia także obsługę zryczałtowanego podatku dochodowego, środków trwałych oraz podstawową obsługę płac.

Podstawowe możliwości Rachmistrza GT:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
  • prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
  • prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych oraz rachunków związanych z eksploatacją pojazdów;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu (w PIT-5) składek ZUS i innych funduszy);
  • rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych: PIT-4, PIT-5, PIT-8A, PIT-8B, PIT-11, PIT-36, PIT-37, VAT-7;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
  • integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla Windows, Subiekt 5, mikroSUBIEKT dla Windows).

Cena programu wynosi 400 zł + VAT (licencja na trzy stanowiska).

Dodatkowymi, bezpłatnymi elementami wchodzącymi w skład systemu InsERT GT jest Kasiarz GT (dostarczany wraz z Subiektem GT moduł do obsługi urządzeń zewnętrznych) oraz mikroGratyfikant GT (dostarczany wraz z Rachmistrzem GT moduł do obsługi płacowej przedsiębiorstwa).

Motorem bazy danych zastosowanym w programach linii InsERT GT jest Microsoft SQL Server 2000, który w bezpłatnej, ograniczonej wersji MSDE jest dostarczany wraz z systemem.

Więcej informacji o InsERT GT oraz wersje próbne programów znaleźć można w serwisie internetowym firmy InsERT pod adresem https://www.insert.com.pl.


InsERT Sp. z o.o. jest twórcą i producentem oprogramowania dla małych i średnich firm. Firma powstała we Wrocławiu w maju 1992 roku. W Polsce od kilku lat jest liderem pod względem sprzedanych licencji na rynku oprogramowania w swojej branży. Strategia Insertu polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, że mogą spełnić wymagania bardzo różnych odbiorców.

Zapraszamy do odwiedzenia strony WWW InsERT Sp. z o.o. pod adresem:

https://www.insert.com.pl/

Tel. 71-78-76-100 i 71-78-76-110

Kontakt dla mediów

press [at] insert.com.pl [user] Marek Szklarz
Specjalista ds. PR i marketingu
tel. 71-78-76-107
press [at] insert.com.pl

InsERT S.A.
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
tel. 71-78-76-196
faks 71-78-76-111

Rejestracja dla mediów

Wypełnij formularz »