InsERT S.A.

InsERT sprzedał już ponad 250 tysięcy programów

Wrocław, 11 października 2005 roku -- InsERT - producent oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw - ogłosił, iż liczba sprzedanych przez niego licencji przekroczyła 250 tysięcy. Taki wynik jest potwierdzeniem tego, że InsERT od wielu lat utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera na polskim rynku oprogramowania dla MSP. Przewagę tę dodatkowo pogłębia fakt, że pojedyncza licencja do programów umożliwia jednoczesną pracę nawet na wielu stanowiskach, a zatem codziennie na programach firmy InsERT pracuje kilkaset tysięcy użytkowników.

Poniższy wykres prezentuje wielkość sprzedaży firmy od początku jej istnienia.

Ilość pakietów sprzedanych przez InsERT w latach 1992-2005

Z okazji jubileuszu sprzedaży 250-tysięcznego pakietu firma InsERT zorganizowała w dniach 7-9/10/2005 r. nad Zalewem Sulejowskim spotkanie dla pracowników, dystrybutorów, partnerów oraz prasy. Goście przyjechali licznie - ponad 150 osób miało okazję bawić się na uroczystej kolacji, uczestniczyć w konferencji, a także sprawdzić się w grach terenowych, które składały się również z konkurencji ekstremalnych, były to m.in. skoki z drzewa na linach z asekuracją, strzały z łuku i wiatrówek, wspinaczka po linach oraz konstrukcjach ze skrzynek po napojach, wyrzut jajek z katapulty i wiele innych. Zabawa z pewnością dostarczyła niezapomnianych wrażeń i pozostawi wiele miłych wspomnień.

Odrobina historii

Firma InsERT powstała we Wrocławiu w maju 1992 roku. Historia Insertu zaczęła się od programu Subiekt - komputerowego systemu obsługi sprzedaży. W następnych latach na rynek trafiały kolejne wersje programu. Wkrótce ofertę firmy uzupełniły kolejne programy: Rachmistrz - komputerowa księga przychodów i rozchodów (1994), Rewizor - system finansowo-księgowy (1995), Kasiarz - system obsługi kas fiskalnych (1996), Gratyfikant - system kadrowo-płacowy (1997), Fabrykant - system wspomagania produkcji (1998). W 1999 odbyła się premiera najpopularniejszych programów Insertu - Subiekta, Rachmistrza i Rewizora - w wersji dla Windows. W roku 2000 rozpoczęła się sprzedaż pierwszego produktu Insertu dla użytkowników indywidualnych - programu Skarbnik - Twój budżet domowy, a rok później w ofercie pojawił się system wspomagania decyzji Analityk. W 2003 r. miał swoją premierę system InsERT GT - zintegrowany pakiet programów Subiekt GT oraz Rachmistrz GT pracujących na platformie Microsoft SQL Server 2000. Programy firmy InsERT są na bieżąco aktualizowane pod kątem zmieniających się przepisów prawnych - dlatego na początku 2004 r. wszystkie oferowane systemy zostały dostosowane do wymogów prawa unijnego. W zeszłym roku producent wprowadził na rynek trzeci program z linii InsERT GT - system finansowo-księgowy Rewizor GT, a na początku 2005 r. rozpoczął sprzedaż systemu zarządzania relacjami z klientami - recentCRM dla InsERT GT.

Dokonania i sukcesy

Liczba sprzedanych licencji programów to nie jedyny miernik popularności systemów Insertu. Przede wszystkim liczy się zadowolenie i satysfakcja użytkowników. Publicznie wyrażane opinie są dla programów Insertu bardzo korzystne - systemy co roku zdobywają różne znaczące nagrody. Szczególnym wyrazem uznania są wyróżnienia przyznawane przez specjalistyczne czasopisma - Enter, PC World Komputer, Computerworld oraz nagrody, które zdobyć można na targach komputerowych (np. Grand Prix na Komputer Expo 2000).

InsERT otrzymał prestiżowe certyfikaty: Microsoft Certified Solution Provider, Microsoft Certified Partner, Microsoft Gold Certified Partner for Software Products, Verified for Windows Server 2003, które wyróżniają firmę wśród innych producentów oprogramowania w Polsce.

Programy Insertu doceniane są także przez instytucje finansowe. Systemy oferowane przez producenta umożliwiają korzystanie z bankowości elektronicznej klientom największych polskich banków, w tym Banku Śląskiego, BZ WBK, BRE Banku czy Raiffeisen Banku.

InsERT Sp. z o.o. jest twórcą i producentem oprogramowania dla małych i średnich firm. Firma powstała we Wrocławiu w maju 1992 roku. W Polsce od kilku lat jest liderem pod względem sprzedanych licencji na rynku oprogramowania w swojej branży. Strategia Insertu polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, że mogą spełnić wymagania bardzo różnych odbiorców. Do chwili obecnej InsERT sprzedał blisko 250 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez firmę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia.

Zapraszamy do odwiedzenia strony WWW InsERT Sp. z o.o. pod adresem: https://www.insert.com.pl/.

Kontakt dla mediów

press [at] insert.com.pl [user] Marek Szklarz
Specjalista ds. PR i marketingu
tel. 71-78-76-107
press [at] insert.com.pl

InsERT S.A.
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
tel. 71-78-76-196
faks 71-78-76-111

Rejestracja dla mediów

Wypełnij formularz »