Co dziesiąty sklep internetowy korzysta z oscGT
Wielki sukces platformy sklepu internetowego oscGT. Program, który 17 stycznia br. pojawił się w ofercie firmy InsERT, obecnie ma 10% udziału w rynku polskich sklepów internetowych.
Wrocław, 13 marca 2007 roku -- oscGT jest najnowszą propozycją Insertu dla firm, jego premiera miała miejsce 17 stycznia br. Od dnia premiery sprzedanych zostało ponad 250 pakietów, co stanowi co najmniej 10% udziału w polskim rynku sklepów internetowych. Według szacunków zawartych w raporcie "e-Commerce. Badanie polskich sklepów internetowych" przygotowanym przez Internetowy Magazyn Nowej Gospodarki Internet Standard oraz serwis sklepy24.pl, w Polsce liczba aktywnych sklepów internetowych sięga 2,5 tys. (zarejestrowanych w katalogu i bazie danych sklepy24.pl w grudniu 2006 r. było blisko 2 tys. sklepów oferujących swoje towary w Internecie).
oscGT to system, który został stworzony z myślą o firmach, które prowadzą lub zamierzają otworzyć sklep internetowy, natomiast dokumentację handlowo-magazynową obsługują przy pomocy popularnego systemu sprzedaży Subiekt GT.
Łatwa obsługa oscGT oraz fakt, że program zapewnia pełną współpracę pomiędzy Subiektem GT wyposażonym w dodatek Sfera dla Subiekta GT a sklepem internetowym powstałym na darmowej platformie osCommerce, zadecydowały o szybkim zdobyciu czołowej pozycji na rynku handlu internetowego. Więcej informacji na temat oscGT znajduje się pod adresem http://www.oscgt.pl.
Dotychczasowi posiadacze Subiekta GT Sfera zakupić mogą oscGT w atrakcyjnej cenie 300 zł netto. Użytkownicy Subiekta GT, którzy dotychczas nie korzystali z dodatku Sfera dla Subiekta GT mogą zakupić specjalną wersję oscGT zawierającą ten dodatek w cenie 950 zł netto.
InsERT Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania dla małych i średnich firm. W Polsce od kilku lat jest liderem pod względem sprzedanych licencji na rynku oprogramowania w swojej branży. Strategia Insertu polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, że mogą spełnić wymagania bardzo różnych odbiorców. Do chwili obecnej InsERT sprzedał ponad 280 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez firmę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia.