InsERT S.A.

300 tysięcy sprzedanych programów!

Wrocław, 31 października 2007 roku -- Firma InsERT Sp. z o.o. sprzedała już ponad 300 tysięcy licencji. To najlepszy wynik w Polsce wśród producentów programów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Potwierdza to wysoką jakość i niezawodność produktów Insertu, cenionych przede wszystkim za bogatą funkcjonalność, a jednocześnie prostą, intuicyjną obsługę. Sukces ten jest również zasługą ponad 1400 partnerów, którzy zajmują się sprzedażą i wdrażaniem oprogramowania na terenie całej Polski.

W ciągu 15 lat istnienia InsERT stworzył pełną gamę programów do zarządzania firmą, począwszy od systemu sprzedaży Subiekt, przez programy księgowe i kadrowo-płacowe (Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant), po najnowsze, pozwalające prowadzić sprzedaż w internecie (Sello, oscGT).

Produkty firmy InsERT były wielokrotnie nagradzane i wyróżniane. Są dostosowane do potrzeb użytkowników oraz do aktualnych wymogów prawnych. Jednocześnie spełniają najwyższe wymagania w zakresie bezpieczeństwa.

Poniższy wykres prezentuje wielkość sprzedaży firmy od początku jej istnienia.

Ilość pakietów sprzedanych przez InsERT w latach 1992-2007

Odrobina historii

Firma InsERT powstała we Wrocławiu w maju 1992 roku i w tym roku obchodzi 15-lecie. Historia Insertu zaczęła się od programu Subiekt - komputerowego systemu obsługi sprzedaży. W następnych latach na rynek trafiały kolejne wersje programu. Wkrótce ofertę firmy uzupełniły programy: Rachmistrz - komputerowa księga przychodów i rozchodów (1994), Rewizor - system finansowo-księgowy (1995), Kasiarz - system obsługi kas fiskalnych (1996), Gratyfikant - system kadrowo-płacowy (1997), Fabrykant - system wspomagania produkcji (1998). W 1999 r. odbyła się premiera najpopularniejszych programów Insertu - Subiekta, Rachmistrza i Rewizora - w wersji dla Windows. W roku 2000 rozpoczęła się sprzedaż pierwszego produktu dla użytkowników indywidualnych - programu Skarbnik - Twój budżet domowy, a rok później w ofercie pojawił się system wspomagania decyzji Analityk.

Następnie na rynek trafiały kolejne programy z linii InsERT GT - Subiekt GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT oraz Gratyfikant GT pracujące na platformach Microsoft SQL Server 2000 i 2005. Ruszyła również sprzedaż systemu zarządzania relacjami z klientami - recentCRM dla InsERT GT.

Z myślą o firmach średniej wielkości, potrzebujących programów o rozbudowanej funkcjonalności, firma wprowadziła możliwość dowolnego rozbudowywania systemu InsERT GT. Powstały PLUSY dla InsERT GT - seria rozszerzeń funkcjonalnych, dzięki którym systemy GT zyskują nową funkcjonalność bez konieczności zmiany w strukturze programów oraz dodatki Sfera dla poszczególnych programów GT - czyli mechanizmy umożliwiające pisanie rozszerzeń korzystających z wewnętrznych algorytmów systemów.

InsERT pomyślał także o firmach prowadzących sprzedaż w Internecie lub zamierzających wprowadzić tam swoją ofertę handlową - w tym roku powstał oscGT - plaftorma sklepu internetowego, a zaraz po nim Sello - system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych z rodziny Allegro.

Dokonania i sukcesy

Liczba sprzedanych licencji programów to nie jedyny miernik popularności systemów Insertu. Przede wszystkim liczy się zadowolenie i satysfakcja użytkowników. Publicznie wyrażane opinie są dla programów Insertu bardzo korzystne - systemy co roku zdobywają różne znaczące nagrody. Według raportu ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku: "Plany zakupowe MSP w zakresie oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmą" Rewizor to najlepiej przez księgowych oceniana marka programu finansowo-księgowego. Inny produkt z linii InsERT GT - Gratyfikant GT w organizowanym przez Microsoft Polska konkursie Aplikacja Roku 2006 uzyskał tytuł Najlepszej aplikacji wspomagającej zarządzanie przedsiębiorstwem oraz Najlepszej aplikacji wspomagającej zarządzanie informacją w firmie.

InsERT Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania dla małych i średnich firm. Firma powstała we Wrocławiu w maju 1992 roku. W Polsce od kilku lat jest liderem pod względem sprzedanych licencji na rynku oprogramowania w swojej branży. Strategia Insertu polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, że mogą spełnić wymagania bardzo różnych odbiorców. Do chwili obecnej InsERT sprzedał ponad 300 tys. licencji, a rozwiązania oferowane przez firmę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia.

Zapraszamy do odwiedzenia strony WWW InsERT Sp. z o.o. pod adresem: http://www.insert.com.pl/.

Kontakt dla mediów

press [at] insert.com.pl [user] Marek Szklarz
Specjalista ds. PR i marketingu
tel. 71-78-76-107
press [at] insert.com.pl

InsERT S.A.
ul. Jerzmanowska 2
54-519 Wrocław
tel. 71-78-76-196
faks 71-78-76-111

Rejestracja dla mediów

Wypełnij formularz »